davido latest song on buhari

“Aye”
Le le le
Le le le le le le le
A le le
A le le o le
[Chorus:]
Aa yeee
(Oya shekele)
Aaa yeee
Cause you want my blood o

we no want general
She no want buhari
we say na jona oooooo
he belong to meee
And I belong to him o
buhari
You go killie somebody
They say u have changed
but I dey see blood for your eyes o
Aa for your eyes o

im trouble pass mourinho
She dey vex like marado
mario balo

he like e my blood
he like e my blood
Her favorite killer na spartacus o
spartacus o

And hes to old to see
too old to see I see
buhari just show me ur wassce
Come show me ur wassce
Aaa
Cause nobody imprisons like u do
Nobody can kill e like u do
Nobody can vex e like u do
Nobody can kill e like u do

chorus

[Verse 2:]
The baddest!
Buhari you the baddest
u dey hide ur your asset
sabi bite like suarez
Emergency!

Chorus

Posted on January 15, 2015, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Lol! Nice! Visit my blog! lepaciousview.com

    Like

Leave a Reply

